Vanliga frågor
Garanti och reklamation
För att göra en reklamation behöver du registrera ditt ärende på Elitfönsters Eftermarknadsportal. När du har registrerat ditt ärende blir du kontaktad av Elitfönsters eftermarknadsavdelning eller direkt av en servicetekniker.
För att garantiåtagandet ska uppfyllas ska du som konsument följa Elitfönster På Plats skötselanvisningar. Elitfönster På Plats ersätter inte skada som uppkommit på grund av bristande underhåll eller skada orsakad av att produkten utsatts för yttre påverkan eller onormal hantering. Vidare gäller inte garantin efter åtgärd som inte föreslagits av Elitfönster På Plats. Garantin gäller från och med att avtalad betalning gjorts till Elitfönster På Plats.
Kategorier

Kontakta oss
Hittar du inte din fråga?
Vi vill göra det enkelt att byta fönster och dörrar. Förhoppningsvis finns svaret på din fråga i vår FAQ, men gör den inte det får du givetvis kontakta oss. Elitfönster På Plats kundtjänst och rådgivare hjälper dig gärna.