Eftermarknad
Service och garanti
Har du stött på problem med dina fönster och dörrar, eller med montaget? Ingen fara, vi finns här för att hjälpa dig.
Dörr- och fönsterbyte med Elitfönster På Plats
Har du bytt fönster och dörrar med oss på Elitfönster På Plats och stött på problem? Då kan du alltid kontakta din fönsterrådgivare som du har haft kontakt med tidigare eller vår kundtjänst för att få hjälp.
Har du ett ordernummer eller ID-nummer på dina produkter kan du även själv göra en felanmälan. Det är enkelt, längre ner förklarar vi hur du gör och hur det går till.
Nybyggnation, återförsäljare eller annan leverantör än Elitfönster På Plats
Har du ett nybyggt hus, köpt dina produkter hos en återförsäljare i bygghandeln eller en annan leverantör än oss på Elitfönster På Plats? Då kan du vända dig dit för att få hjälp att göra en felanmälan. Du kan också kontakta Elitfönster om du har frågor.
Utför ni service på fönster och dörrar?
Vi utför inte servicearbeten på fönster och dörrar hos oss på Elitfönster På Plats, utan är ett helhetskoncept för kompletta dörr- och fönsterbyten.
Våra skötselråd
Många problem kan förhindras genom att följa våra skötselråd. Det är också viktigt att följa skötselråden för att garantera livslängden på produkterna och för att garantin ska gälla.
Garanti
Är du osäker på om garantin fortfarande gäller? Här kan du läsa mer om våra garantier på fönster, dörrar, tillbehör och montaget.
Reservdelar
Vill du beställa reservdelar till dina fönster eller dörrar? Då kan du enkelt beställa hem det via Elitfönsters Tillbehörsbutik.
Felanmälan
Så fungerar det
Här kan du läsa om hur du enkelt gör en felanmälan till eftermarknad och hur ditt ärende hanteras, steg för steg.